Monday, December 01, 2003

Sebelum pegi library nih, citer aa dulu pasal kelmarin & semalam nyer life. Nape la malas sgt nak taip yek. Hacker nyer pasal aa nih... tambah2 malas aku dibuatnyer. Hmm... ari Sabtu ari tu Zana & Azie buat rumah terbuka, so Aku, Kucai, kohai kumpul la kat umah Pantrex. Semayang Isya' kat sane... then pegi reramai meredah ujan kayuh beskal ke rumah Zana. Jauh cam anak ayam! Ntah mane2 aa lalu... ok gak sbb buleh kenal jalan area2 tu. Balik tu pegi singgah umah KM&Op plak, lepak tgk citer Ransom kat situ sampai abis. Ingat nak tolong masak kat situ jer, tapi sbb kat rumah takde org utk buat ayam tandoori utk esok (Ahad) nyer jamuan raye Nagoya, so kena gak aa balik. Seedee ikut skali aku ngan kucai balik... meredah ujan tuh.

Sampai rumah jer mandi sket n terus buat tandoori tuh, ajan yg tau banyak pasal resepi tu, aku tak slalu masak tandoori... kalu nasik minyak tu aku tau aa. Hmm... lepas tu Apis plak dtg tak pueh ati sbb CD ke-2 Cinta 3 Musim yg die pinjam kat Kucai ari tu sangkut2 mase play kat player Zu... die dtg tgk kat DVD player aku... smooth jer semer. Tadak skipped-frame langsung... ok jer. Lepas tu Pantrex & Ajan plak bwk DVD citer 'Koi no Houteishiki' (Persamaan Cinta), ok gak aa citer tu walaupun aku rase cam menghabiskan masa jer.

[Kucai kat sebelah aku nih tgh ngeluh sbb terlepas kelas pagi tadi... camane aa bebudak Melayu yg aku kenal buleh rilek jer tak pegi kelas, siap buleh hepi lagi. Ape nak jadi ngan Melayu nih? Citer berapi2... tapi habuk jer semer. Tu yg aku malas sgt nak citer ngan Melayu tuh... tak menambahkan ilmu aku aa...]

Berbalik kpd citer asal... semalm nyer jamuan tu ok aa semer. Walaupun start lambat... biase aa, 'janji Melayu'. Cam tak biase plak. Banyak yg dtg... ciner pun ade skali. Bagus aa semer... gambo pun banyak dpt tangkap.

No comments: