Saturday, December 13, 2003

Pagi tadi bangun tido jer terus dpt mail dari Kai cakap MyStudents.org kena hack... laa... lagi ker. Tak abis2 buat masalah site nih. Kalu nih same gak taktik diorang cam ari tu, nih musti sbb tak tukar FTP password sejak ari tu aa nih. Aku terus aa upload balik file semalam, mujur aa diorang tak ganggu database. Kalu tak... abis lagi aa. Lepas balik semayang Jumaat tu semer upload dah siap, aku just uploadkan file2 grafik jer tanak bagi nampak berlobang sgt. Tu pun stakat yg ade dlm hard disk kom aku jer lah. Alhamdulillah mlm tadi semer dah ok... visitors pun dah kembali sbb aku antar massive newsletter to all registered members bagi tau site dah kembali. Seminggu down... rugi tuh.

Esok nak pegi Shikoku nih... harap2 bangun pagi esok ok aa, tanak lewat lagi. Ari tuh semer org bengang kat aku sbb lewat attend mesyuarat. Hampeh betul... sampai satu pejabat tension ngan aku. Nape la tak teruskan jer meeting tu tanpa aku, bengong betul aa diorang (sori aa kutuk nkorang... ala... mamat2 foreign students tu mane tau cakap melayu pun... aku kutuk depan2 diorang pun tak kesah... ahaks). Penatnyer... ape aa progress ari nih, takde sgt kot. Tak belajar sgt... Rabu nih nak xm, ngan report pelik2 pasal hydrogen molecule lagi kena submit hari selasa & pre-report utk experiment lagi hari khamis... camner nih. Ape aa, buleh rilek2 plak. ARRKKK!!! Lupa call rumah... hmm... esok/ lusa jer lah. Camane la agaknyer Tok Mat nih, dah sihat ke belum. Risau betul...

No comments: