Saturday, December 06, 2003

Ari nih tak buat mende sgt. Bangun pun lambat... dah tgh hari baru bangun sbb lepas subuh baru tido mlm semalam. Terus pegi semayang Jumaat jer. Balik tu singgah Sanseido kat Nagoya Station lepak2 bace buku... dah lama plan nak pegi, sekarang nih jarang plak ke sana. Sblm tu berjalan sama ngan Ahmad dari Algeria tu dari mosque ke Nagoya Sta... menarik gak die tuh, selalu buat lawok. Ngan aku jer die wat lawok gile2 sket sbb aku layan jer... stendert aa, lawok owang laki... hehe ;) Lama gak duk Sanseido tuh... lepak bace Newsweek & Fortune, lepas tu cek buku psl business sket, buku yg wartawan BBC (ntah ape aa name die... ?? Simpson kot)tulih pasal Iraq tu pun aku usha2 gak... nanti ade duit sket beli aa kat Amazon.

Mlm tadi tadarus cam biase jer... just aku tergigit lidah sendirik mase makan laksa Penang tadik... habis semer keseronokan idup kejap, sampai berdarah tuh... "wasse macanG nGer serBannG seluruh lidOh!" Cepat2 aku balik... lepak ngan Ma, adik In & adik Li kat tepon lagi best... bahagia sket rase. Try2 buat project baru utk Microchip 16F84A tadi... tulih2 semer program, tapi takleh compile plak... nape la nih. Nasib tak baik aa sket aa mlm nih, tido aa... jom tido... (sedap nyer lagu Yuki no hana by Nakashima Mika nih... lagi best dari roti kosong sapu jem yg aku makan ptg tadi... ahaks!)

No comments: