Friday, December 26, 2003

Pagi semalam pegi sign kontrak utk masuk rumah baru tu... aku gi sorang jer. Kucai baito, terpakse aa aku angguk2 dgt boss Mini-Mini tu bace kontrak kat depan aku, ala... buat2 paham aa konon. Suara die pun kabur2 aku dengar... camane aku nak paham, hampeh sungguh... tapi aku tau aa semer yg die cakap tu. Semer dah ade tulih situ... die bace jer. Lagipun Hasegawa dah cakap semer dah sebelum tu. Bayar JPY60000 tu, duit Kucai tu... aku takde modal lagi aa. Scholarship tak masuk lagi. Lepas tu balik rumah jap... then, Nguyen tepon cakap mochi taikai kat Kaikan tu dah start... alamak! Lewat lagi! Mmg aku 100% lupa... lantak aa org nak cakap ape pun... bukan wajib pun, diorang sesaje buat utk bebudak foreign nih. Gi la berkejar ke sane plak... makan aa 2-4 bijik, lepas tu bosan aa. Tapi, ok gak aa sbb sedap... lagipun free ek. Kalu beli kat kedai ade aa JPY200 gak sebijik tuh (besar beb). Takpe aa... nok tido pulok nih. Kepala penat pikir memacam... banyak betull... aku jer tau ape yg aku pikir, sori aa beb. Wassalam. Selamat Hari Jumaat!

No comments: