Monday, May 31, 2004

Bonding and Structure

Ari nih sejak petang tadi duk buat soalan no. 5 yg prove utk hole density kat valence band utk intrinsic semiconductor. Peninn.. peninn... mujurlah Kucai dtg settlekan satu part yg sempoi yg jadikkan aku dpt selesaikan soalan tu... Alhamdulillah. Ptg tadi dah dpt soution tu dari buku, tp sbb cara aku lain sket dari buku... kena aa aku settlekan sendirik pengiraan tu. Tp OK aa... Alhamdulillah berjaya gak last skali. Sama cara cam SM Sze nyer buku, tp yg die tu just tunjuk utk electron density kat conduction band. Sejak minggu lepas lagi dah buat soalan2 nih sebenarnyer... kebetulan aku nyer part kena kat soalan belakang bab, nak wat camner... terima jer lah. Yg bagusnyer, aku buat soalan tu so aku dpt paham dari org lain yg just terangkan satu part jer... hehe... Alhamdulillah jugak. Bye dulu, nak makan sket & semayang Subuh & tido. Wassalam

No comments: