Tuesday, June 01, 2004

Alhamdulillah... syukur. Hari nih aku nyer presentation ok... semuanya dapat buat dengan baik... syukur pada Allah. Nih kali kedua presentation lepas hari Jumaat lepas. Lama dah tak present, kalu compare ngan Jumaat ari tu yg nih lagi ok aa. Tp tadi aku pegi lewat aa kenkyuushitu, kol 1 baru sampai... tp ok gak aa sbb pagi tu mmg takde buat experiment lagi, so aku stadi kat bilik dulu prepare utk presentation pagi tadi. Kalu dah sampai bilik aku kat skolah, sure takleh stadi sgt nyer... ade jer nak borak ngan bebudak nih, takpun kena tanyer memacam... hehe... aku ok jer org nak tanyer, tp aku nih buakanlah semer dpt jawab, siann kengkadang aku tengok. Ok lah, nak prepare utk presentation 1 July nih plak... nak kena show my printed OHP sheet to Prof Egawa on this coming 14 June, c ya. Bye ;)

No comments: