Saturday, May 22, 2004

Alhamdulillah... jap tadi baru jer post Panasonic nyer Research Plan sekali ngan semua borang2 dan sijil2... syukur Alhamdulillah... selepas sebulan usaha bermati-matian nak siapkan research plan dan semua dokumen2 tu. Minggu nih mmg almost tiap2 malam balik lewat... paling awal pun kol 8 mlm, semalam kol 10 mlm, gi hadir tadarsu jap (abis dah tadarus, sempat dgr ceramah agama jer), balik rumah sambung siapkan dokumen2/ borang semer pulak. Mintak tolong Alfah cek gak sket... die komen banyak aa cam biase... kulit nyer design dpt dari idea die, thanxs a lot Alfah!

Sampai kol 5 pagi lebih buat keje2 tu semer... tido jap then dlm kol 8 lebih gitu dah terjaga... try tido lagi tp dlm sebelum kol 9 gitu kena mandi dah, go skolah dlm 9:30AM gitu. Mujur aa dah boleh masuk pintu research center tu guna kad matriks... hehe... Alhamdulillah. Mujur aa ada Dr Mao... ade la jugak org yg buleh borak kat dlm bilik tu. Mintak die tolong betulkan printer sbb kertas stuck mase aku print semalam. Lepas dah betulkan, aku print aa yg real nyer.... atas kertas aku sendirik, yg dah dibetulkan semua2. Mmg lawa! Siap print tu, Prof Egawa dtg mintak borang recommendation, die tulis dlm setengah jam gitu. Sementara tu, aku e-mail kat PAVCJM (Matsushita Osaka) Miss Tanabe cakap aku tak dpt dtg temuduga. Dlm kol 11 gitu... sensei dtg bagi recommendation letter tu, that means semer dah siap! Alhamdulillah. Then Miss Tanabe call... cakap jer la tak dpt datang. Hmm... sian die, ari tu cakap nak datang... tp tak dtg pulak. Syouganai ne... takut nanti ganggu aku nyer MHRDC nih pulak.

Lepak lebri cari buku utk Seminar (Zemi) ari Isnin nih jap, photostat borang2 semer... baru aa balik rumah tido dlm kol 1 gitu. Mmg nih first time tido kol 1 lepas Zohor tahun nih. Kol 3 gitu bangun jap... then sambung la sampai kol 5, baru aa bangun mandi & semayang Asar. Gi beli file & sampul surat & susu & taufu sket kat Feel (supermarket) kat nih, balik semayang Maghrib & ngaji Koran.... then masukkan research plan dlm file & siapkan sampul surat & gi post kat Showa post office jap tadi.

Nih la life aku... full ngan memacam mende... kejar masa jer semua. Nih nak masak & makan dulu... lapor cam anak ayam... sejak Khamis tak makan. Mlm nih nak study lagi... ya Allah... tenagkan jiwa hamba-Mu nih...

No comments: