Friday, June 11, 2004

Tadi tunjuk slide presentation kat Egawa sensei... memacam komen die, masalahnyer aku nyer slide tu banyak sgt maklumat, rasenyer sampai terlebih masa dari limit 5 minit tu. Die cakap slide yg tunjuk process flow tu tak perlu... hehe... takyah! Mujur la jugak, sbb aku rase tak sedap hati jer ngan slide tu... cam buat panjang jer. Aku pun dah buang pasal ridge-geometric structure tu... ntah nanti kang panjang sgt pulok. Banyak la jugak die betulkan ayat2 Japanese aku tu... kanji silap semer2. Ok la... Murakami pun ade gak yg dibetulkan... stendert aa tu.

Lepas tu aku tunjuk plak kat Ohta... mmg die pun betulkan lagi... OK aa... aku suka kalu Ohta betulkan, die nyer pengetahuan banyak pasal laser, drpd ngan bebudak nih... ape la yg diorang tau... tau komen jer keje. Ok la... blah dulu. Wassalam.

No comments: