Saturday, March 13, 2004

Semalam dan kelmarin mmg duk kat lab jer... dari pagi sampai petang duk clean room. Ari nih kebetulan Ohta ada kerja, lagipun ada school entry examination. Ingat nak pegi lebri ptg tadi lepas balik semayang jumaat & lepak makan briani, alih2 sampai kat gate tepi nih... semer tutup, siap ade tulih lagi ari nih ade xm tu. Ampess... kacau kerja aku jer. Hm... so, lepak2 kat kaikang sambil tgk tv yg best kat sane, macho giller plasma tv die, baru jer pasang seminggu lepas time aku tgh sibuk2 jikken ngan Ohta.

Alih2 dtg Mat Rusop suh jaga van die kat depan pagai kaikang sbb takleh masuk dlm skolah (semer lock), sbb sbelum tuh dah ade dah keta kena tarik sbb parking situ. Hmm, alih2 aku plak yg jadik penunggu. Lama plak tuh... abis 2 paper aku bace. Dah siap aku smayang Asar dgn Osama & Rashid baru aa die dtg... kena 'tangkat' ngan Soga sensei rupenyer... kaka...

Balik umah, bosan2 pasang antenna skyperfect tv yg dah sebulan lebih terbengkalai blakang nih, rugi jer bayar... tak dpt tgk. Tadi aku usaha gak aa pasang, Alhamdullilah... dpt signal & siaran.. walaupun bukan semer channel. Signal still lemah kot, dlm 18/26 jer. Ade BBC news, CNN, MTV, Discovery, channel music semer2 ok aa... cukup aa tu kot utk stakat nih.

Lepak2 main komp (bosan sengsorang), Shapa plak datang... tanyer pasal Cute News nyer forum... die silap masuk forum rupenyer... patut aa. Ok aa tu...

Nak makan, esok ade meeting ngan Egawa sensei... bye.

No comments: