Monday, March 08, 2004

Hehe... mlm tadi buat projek yg dah berbulan2 tertunda: buat balik partition drive C dan install baru winXP. Huh... sampai kol 5 pagi buat nih. Install XP takde aa susah sgt, just nak backup files tu yg makan banyak masa... dari kol 10 mlm sampai kol 1 pagi, banyak betul files yg nak kena transfer masuk backup disk. Patut aa kejap jer aku nyer C dah full. Kali nih aku buat 30 GB utk C, dan 30 GB utk E (drive 0), D (drive 1) yg buat backup tu kekal aa 120 GB.

Huhu... install Norton Antivirus 2004, Office 2003 semer2, dah tak larat... lepas semayang subuh terus tido. Tapi tak aa nenyak sgt... nih pun still sakit2 blakang nih, ntah berape kali aa aku bangun... ade org call la, ade org surat khabar dtg nak promote Asahi Shimbun ler, memacam... last2 skali aku bosan bukak komputer pasang lagu Natsu no Owari (performed by Moriyama Naotaro), bosan nyer pasal aa tuh.

Nih nak mandi plak nih... kejap nanti kol 3PM ade meeting utk tentukan theme utk research kat Egawa Lab. Doa2kanlah supaya aku dpt buat laser... mmg berminat betul ngan laser nih. Tp tak kesah pun kalu buat HEMT ker... boleh buat ngan Arulkumaran, ok gak aa. Okay, c u... bye!

No comments: