Wednesday, November 26, 2003

Yea yea... ari ni hari raya! Pagi tadi bangun tido awal2 semayang sunat raye sengsorang jer kat bilik, lepas tu pegi dengar "khutbah" kat skolah. Kekeke... khutbah ari nih pelik sket... pasal 'optoelectronics' ngan 'nuclear physics'. Ahaks... raye kat kelas jer aa... 8 juta kali ganda lagi busan dari ape2 mende yg busan dlm dunia. Tak rase raya langsung... bebudak Jepun semer muka relek jer... nak syahdu sket pun tak jadi, ape la nasib. Syahdu kat dlm hati jer aa sket. Tu aa raya kat sini... Petang tadi balik skolah takde langsung org datang... semer budak sibuk, siap ade xm lagi ari ni. Tu la pasal... ish ish ish...

Tapi ok gak aa... tgh lepak ptg tadi, kuih yg kak Ra antar dah sampai, baru jer kak Ra sebut dalam tepon, cepat betul. Ape lagi... sebat dulu aa ngan Kucai sambil carik2 rumah utk pindah beberapa bulan lagi kat laptop. Hmm... kosong lagi poket aku, duit kereta lagi... duit masuk rumah baru lagi... camner nak buat nih.

Cakap ngan adik Sani suruh beli Estema muncung ler, ape ler... budak budak... mane tau semer tu. Die ingat nak kumpul RM50-60k tu senang kot. Stakat skarang nih mampu beli kete yg aku plan sejak awal2 jejak kaki kat Nihon nih jer (ade aa... rahsia beb). Sport luxury... ok aa kot. Stakat nak ajak pompuan mane2 kat Bangsar tu naik dah lebih dari lulus dah... tapi aku tak buat aa mende2 camtu, buat ape carik pompuan mata duitan, buat abis harta aku jer. Pompuan solehah gak best...

Ara! Yabai! Kena sambung buat xperiment report plak... melalut pepanjang kat sini perabih mase aku jer, yabai... yabai... c u.

No comments: