Monday, October 13, 2003

Semalam pegi Bola kat Gifu Universiti, memula ingat tanak pegi minggu lepas... tapi bila tgk ramai jer yg pegi... rase cam best plak... then ari Jumaat lpas cakap kat Pantrex "Kalu ade kosong... hmm... aku pegi jugak buleh?" Hehe... best gak, lagipun dah tetiap tahu ak aku pegi, tanak miss aa tshun nih.

Bertolak dari Nagoya Inst of Tech International House dlm kol 7:30AM gitu gak kot. Sebelum tu Apis dtg amik aku ngan Kucai kat rumah nih. Lepas dah kumpul semer (dlm 5 buah kete), baru kitorang jalan. Kete yg sewa (Mazda Demio) semer ada GPS Navigation, so Insyaallah diorang tak sesat... aku naik ngan Apis aa cam biase. Selain tu, Kucai, Fallah & Mat Yie skali aa ngan kitorang.

Aku tak main... jadik kelab penyokong jer... ala... Kucai, Apis, Fallah, Bergey etc pun semer tak main gak. Jadik simpanan jer. Tahun nih Nagoya ade ramai player sejak dtg Junior baru2 nih (banyak laki), semer terer2 plak tuh. Tak kaki bangku cam batch aku aa. Keke...

Nagoya menang lawan Toyohashi (2-0), kalah ngan Toyama (1-3), menang ngan Chukoku (1-0), kalah ngan Nigata (0-2). Mase lawan ngan Nigata tu.. Ayib gaduh2 plak ngan player diorang... kes tarik baju nyer pasal. Kalu tak tarik baju tuh, sure satu lagi gol bolos kat Nagoya. Ayib jadik penyelamat aa... sbb mase diorang tendang penalti tu, Mat Yie berjaya selamatkan. He he... syabas semer!

Lepas semayang Maghrib, bertolak balik ke Nagoya... sepanjang perjalanan tu, aku tak tau mende sbb tertido... penat sgt sbb mlm sebelum tuh tido 2 jam jer... kes takleh tido nyer pasal. Sampai sini semayang Isya' berjamaah jap kat International House, then baru Apis antar pulang rumah.

Best... best... walaupun aku memai giller mase kuwar kete... masuk rumah mandi & makan sket & tgk drama... tetiba Zzzzz...

[Jaga pagi tadi pun sbb dgr suara Mahathir dlm Talking Point (BBC World). Mlm tadi lepas Maghrib (kol 6:30PM gitu) pegi Daiei Sakae pegi beli baju lengan panjang / sweater sbb takde baju sgt aa... susah betul nak kuwar sejak sejuk nih. Dah tak tahan sgt... terpakse aa beli walaupun duit takde sgt. Bye.]

No comments: