Friday, June 13, 2003

Mlm tadi tepon Ma... best nyer! Lama tak dengar berita... (lame ke?) Cakap Mie dapat NEC tu kat Ma, risau plak ape nak makan time 2 minggu kat Kawasaki tu nanti. Bawak jer aa periuk kecik ngan beras sket... saje jer sbg bekalan in case of emergency sgt. (Rasenyer takde masalah kot).

Lepas tu, tolong Kucai tulis dier nyer resume utk Sharp kat Tochigi. Ntak knape aa mamat sorang nih malas sgt, mende cam tu pun kena org pakse2. Kalau harap die nak buat sendiri jgn harap aa... takut ler, ape ler, semer ade. Biase aa... aku pun takut gak sengsorang nanti, tapi at least kalu ade Kucai dekat2 ngn Tokyo tu buleh gak aa ajak gi jejalan time cuti. Takde aa aku blank cam blanket sesorahg nanti...

Pagi tadi aku gi angkat & pasang khemah utk NITIA nyer gerai tu. Ntah ape2 aa bebudak tu, ntah brape org sgt je yg datang... haram sungguuh kapir2 nih! Harap aku, Nguyen, Islam, Falah ngan Yonaha tu jer aa yg angkat khemah & dirikan semer2. Yg lain mmg hampeh! Pradeep tu pun balik awal2 agi... ade keje katenyer. Mane nak dirikan pun tak tau... alih2 salah tempat mase awal2. Mujur aa aku buleh cool jer... memacam hal.

Tapi ok gak aa bila Elmi, Ayib, Atikah, Jamilah Sensei datang... (tapi diorang dtg nak menjual jer... aku yg dirikan khemah nih abis tenaga bodo cam tu jer a). Ape2 pon, ikhlas... ikhlas...

No comments: