Monday, June 02, 2003

Ari nih aku sibuk ngan stadi utk XM Electromagnetics Wave esok. Malam tadi sibuk ngan lab report nyer pasal, lepas subuh (dlm pukul 4AM) gitu gak aa baru aku tido. Matahari dah kuwar dah sket2 kat luar. Tapi, tido pagi tadi tak nenyak sgt aa sbb kepala aku asyik sibuk pikir pasal EM Wave nih jer... pukul 7:30AM, 8:30AM aku terjaga... then last skali kul 11AM gitu. Try pejam mata lagi tapi dah takleh tido dah, tapi lepak pusing2 dulu kat atas comforter (kitorang panggil "futon" kat Jepun nih).

Then, dah penat2 lepak tu dlm kul 12 gitu aku bangun aa sbb dah bosan. Mandi, semayang Zohor n kejut Kucai (member serumah aku kat Nagoya nih, sebelah bilik jer). Tido lagi rupenyer budak nih... ingatkan dah bangun sbb smalam die bangun awal settlekan lab report ("jikken"). Ari nih best lak lepak2 agi... penat kot sbb pagi tadi die tido lagi lewat dari aku, ade silap kira katanya.

Dah tu, sbb lapor cam `anak ayam`, aku keluarkan aa ayam kat dlm peti ais tu... tapi takde idea nak masak ape. Sejak akhir2 nih malas sket nak masak sbb dah bosan ngan kari, tomyam, kurma, masak tomato yg slalu kau buat. Dah masuk tahun ke-3 dah duk rotate mende same. Busan... busann... Last2 skali, spagetti gak yg jadik pilihan aku. Nih pun dah busan gak aa sebenornyer... dah 2 minggu dah makan spagetti. Tapi sbb takde masa nyer pasal, telan jer aa.

Dah kenyang perut sampai menjilat jari kaki, baru aa aku lepak kat meja stadi... stadi aa beb! Nak wat mende agi. Tu jer aa tempat lepak paling best dlm idup aku. Nak lepak ngan awek... hmm... tunggu aa balik Malaysia 4 tahun agi. Kalu lepak ngn awek tak jadi stadi plak kang... sure jadik menda lain nyer aa. Tapi no comment aa... takde pengalaman stadi ngan awek aa... he he.

Nih dah kul 1:40AM dah nih... dah peninn duk layan EM Wave dari ptg tadi... aku lepak aa depan PC nih jap tulih blog utk tatapan nkorang... bace aa pepuas. Best gak ade mende nih, takde aa busan idup aku... at least buleh celoteh ngan diri sendiri... a nice place to view myself.

No comments: