Monday, February 09, 2004

Siang tadi terbangun tido tgh hari sgt... kol doblas! Terkejut beruk aa jugak sbb pikirkan banyk report yg nak kena settlekan hari nih, especially Optoelectronics Prof Jimbo. Cepat2 semayang, basuh baju, jemur baju (yg basuh mlm tadi), vacum sket carpet bilik nih, telan sket nasik kat dlm periuk sampai abis, then cepat2 pegi library skolah. Mujur aa lebri bukak hari nih, senang sket carik resource utk settlekan report tuh. Lepak lebri sampai kol 4:30 ptg... cam biase aa, sampai kena halau ngan 'muzik halau' die tu.

Pegi singgah bilik Fallah sbb semayang Asar, die pun tgh khusyuk study. Rajin betul kohai aku... bagus... bagus... respek betul! Sementara tunggu semayang Maghrib, aku berkejar pulak pegi carik Net MD kat Osu... lama gak pusing2 carik MD disc yg boleh masuk ngan aku nyer net md player yg baru beli ngan Zu nih, tapi peninn aa. Lepas dah blank sgt2, aku tanyer mamat kedai tuh, kat mane MD utk masuk lagu terus dari komputer yg boleh guna ngan Net MD aku nih... mamat tu gelak aje. "Guna MD biase nih je laa..." cam tu la aku rase die maksudkan mase die terang kat aku.

Jap tadi lepas dah siap semayang semer, aku test aa install program Net MD (Sonic Stage) kat kom aku nih... mmg boleh aa. Guna MD biase jer. Program tu akan convert aku nyer MP3 kpd Atrac3, lepas tu transfer terus masuk MD dlm 10 saat gitu jer... sempoi! Nih aku tgh masukkan koleksi lagu2 MP3 jepun nih... he he...

No comments: