Saturday, February 21, 2004

Komuniti PHP-Nuke Malaysia

Hehe... jap tadi baru jer siap tulih guide utk upgrade phpnuke 5.6 ke 7.0+ kat PHP Nuke Malaysia nyer forum... Alhamdulilah, at least ilmu & pengalaman yg aku ada selama nih tak disia-siakan. Tolong anak bangsa seagama sendiri... penting tu. Lagipun mmg aku tgh tak tau nak buat ape nih... masuk PHP Nuke Malaysia tadi pun sebenarnyer nak carik solution pasal poll kat MyStudents.org yg rosak tu. Tp cam takde jer, so aku tulih aa something... at least contribution kecik aku tu boleh tolong org lain.

Alamak, dah kol 2.45 pagi dah... dah masuk waktu tido nih, esok nak gi lebri awal2 pagi sbb nak settlekan soalan2 Dr Ohara utk Denshi Bussei (Electronic Properties of Materials/ Solid State Physics) nak kena antar 26 haribulan nih. Susah cam anak ayam bebeh! Dahle semer bahase Jepun jer... aku pun peninn. Tp ok gak, sbb selama nih ok jer aku idup 3 tahun kat sini. Pagi tadi terkezut aku seposen bila Salina e-mail kat hp aku tanyer pasal subjek tuh. Aku satu ape tak sentuh lagi... hampeh sungguh! Die nak discuss ngan aku plak, so nampaknyer kena aa abiskan awal2 sket... by Tuesday dah kena abiskan kot sbb Rabu nih ade University Entrance Exam (utk bebudak high school skarang yg nak masuk Meikoudai next April) plak, mase tu sekolah kena lock, bebudak yg dtg utk xm jer boleh masuk... sungguh la menyusahkan idup aku sbb takleh gi library. Tp takpe aa... start esok melekat lagi aa bontot aku kat kerusi lebri tu. Nak wat camner... last nyer kan.

Arkkk... heater nyer buzzer dah bunyi nih, cam nak halau aku gi tido jer... ok la. Bye.

No comments: