Saturday, February 14, 2004

Penatnyer mlm tadi... satu hari (dan beberapa hari sblm tu termasuk mlm kelmarin yg tak tido) pulun buat report utk experiment Dr Nilaura Mathan, last2 skali sbb blank sgt nak kire n ngan Rs, aku gi bilik de aa tanyer pasal mende tu semalam... Alhamdulillah semer die ajar. Mmg penin betul kepala aku nak settlekan mende tu... sejak buat experimnt ngan Dr Soga bulan lepas lagi, tp kebetulan time ngan Soga ari tu takde soalan pasal mende tu, so tak nampak aa aku nyer tak-faham. Kali nih Alhamdulillah.. at least aku dpt blajar mende baru. Kalu stakat nak buat experimtn tu maybe no problem dah skarang nih... just nak buat data analysis tu yg lagi pentng sebenarnyer, tu yg tunjukkan kite faham ke tidak, tak gitu?

Lepas jumpa Nilaura tu, aku bergegas plak pegi kaikan utk 'Farewell Party' yg kitorang (tahun 3) kena organise utk budak2 yg grad tahun ni. Takde aa ramai mane pun... just Zu ngan Suhana jer, tp majlis gempak giller. Makanan banyak cam anak ayam! Tp ok aa sbb semer org boleh pau dgn aman... kitorang bagi sama rata last2 skali, so takde org dpt lebih/ kurang. Tu pun ade lagi makanan lebih... sape aa pullok yg tak amik tu...

Tp ok aa sbb semer puas ati... jsut aku jer penat cam anak kambing nih... tido kol 3:30mlm tadi, kol 6:30pagi tadi dah bangun dah... nnt sambung tido balik aa.. rest aa ari nih satu hari. Mlm nanti nak settekan experimnt nih semer, nak submit Isnin nih... InsyaAllah.

No comments: