Friday, January 09, 2004

Dah lama dah tak tulih kat blog aku nih... ape ntah aku buat sejak-2-menjak nih. Nak kate perabih mase tak jugak... hmm... anyway ari nih ade jikken nngan Dr Soga tadi, aku blank2 cam ari tu gak. Nape la aku tak prepare sgt utk jikken nih, aku pun tak paham. Macam org yg tak guna plak rasenyer. Nak tulih camane aa nih report utk jikken minggu depan, dahle kena tunjuk kat Soga dulu mase nak antar... jgn kena tanyer pelik2 dah le.

Hmm... lepas balik tadi lepak jap kat CSE tgk pasal research group yg dioang nak amik start minggu depan (guidance on Jan 14), ade lawatan ke reseach room on 20 & 21 Jan nih, etc. Banyak sgt mende nak dipikirkan skarang. Lepas tu pegi pos surat utk embassy kat Showa Post Office... sejuk cam anak ayam kena semelih dalam peti ais di kutub utara jek rasenyer... mmg sejuk betul! Angin kuat sampai nak terobag gitu... tp ape2 pon... settle gak aa pasal mende tuh. Tak sia2 stay up malam semalam buat surat alasan utk pindah tu, Ms Chiba nak. Mujur aa dlm bahase Melayu jek, kalu kena in Japanese penat gak nak mengayat tuh.

Arrgggghh... penatyer. Tido dulu... esok nak pegi belajar keta plak nih. Abis lagi duit aku 10000 yen... hmm... ape2 la...

No comments: